úterý 9. června 2015

Bungalow with Stairs


Tohle je prostě taková bomba. Rick Smith z Underworld stvořil projekt Bungalow with Stairs, který slouží jako audio podkres k instalaci Karla Hydea (taktéž z Underworld) v Tokyu.


Inspirativní zvuková koláž, jíž vévodí první a jedenáctiminutový úvodní track s ženským hlasem, upraveným vocoderem či co. A já vocodery rád.

Celé to vyšlo na CD v limitované edici a celé je to i k poslechu přímo na stránkách Underworld.

Rick Smith - i soudě podle jeho soundtracku k Trance, je v Underworld převážně autorem toho, čemu já říkám nebeské. Darren Emerson je přes to "techno" a Karl je zřejmě tmelící element. 

Vždycky, když slyším Underworld, mám chuť se zavřít na noc se synťákem a hrncem kafe do sklepa, protože VIM, že TO JE někde ve mně všechno schovaný a v nečekaných okamžicích se TO dere ven. Je to alchymie těch mašin, nádherných zvuků a elektronických hejblátek, případně v nenadálý kombinaci s akustickýma nástrojema, který mě strkaj do jiný reality. 

Koukám na jejich stránky a vidim, že tam přibylo něco s Brianem Enem. Nedá se nic dělat, du na to. :-)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

FB