úterý 9. června 2015

Kdo má ještě čas poslouchat dvojalba?

Tak zněla otázka v článku o The Cure, kteří - jak uvedl Robert v jednom z mála rozhovorů - chtěli vydat dvojalbum a label jim to zatrh. 

Já nemám čas poslouchat ani jednoalba. Maximálně jednou za dva roky, když zůstanu sám doma. A to jsem najednou tak zmatenej, že si nakonec stejně pustim soundtrack z Glee.

Nicméně. Tady jsem si udělal seznámek některých dvojalb, který jsem poslouchával, když jsem ještě měl čas...

  • Beatles - White album 1968
  • Stromboli - Stromboli 1987
  • George Harrison - All Things Must Pass 1970 (původní vinyl dokonce trojalbum)
  • Bruce Springsteen - The River 1980
  • Anthony Phillips - Filled Day 2005 (sólovka bývalého kytaristy Genesis, neuvěřitelná jízda a romantika jen na akustiku)
  • Notorious B.I.G. - Life After Death 1997
  • Pink Floyd - The Wall 1979
A dám sem i dramatizaci Knihy džunglí Mauglí z roku 1977, režírovanou Jiřím Horčičkou a v hlavních rolích s Michalem Suchánkem (tehdy jedenáctiletým) jako malým Mauglím, Václavem Postráneckým jako velkým Mauglím, Josefem Kemrem jako hadem Kaa, Karlem Högerem jako Baghírou, Martinem Růžkem jako Šér-chánem a všemi těmi našimi divadelními a filmovými megahvězdami. 

Na závěr by se hodilo podotknout něco mravokárnýho o uspěchaný době, ale mně se nechce. Du spát, zejtra se uvidí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

FB